Latarnia z poinsecjami / Lantern with poinsettia

Cześć! 

Latarnia z kolekcji Cozy Christmas skradła i moje serce. Chcę Wam pokazać, jak ja ją przygotowałam. Latarnia jest pokryta w całości białym gesso. Ciemne przetarcia oraz środek latarni pokryłam ciemną masą mikową, dało to efekt delikatnego migocenia. Niestety na zdjęciach nie udało mi się tego uchwycić. Na bazie wykorzystałam szablon śnieżynki, po przeschnięciu pasty strukturalnej, przetarłam srebrnym woskiem. Umieściłam 2 świeczki i gwiazdę, które zostawiłam białe pokryte brokatem. Na zewnętrznej warstwie wykorzystałam szablon sweterek.

Przyszedł czas na ozdobienie. Nie mogło zabraknąć moich kwiatów z foamiranu, które bardzo lubię robić. Umieściłam je na gałązkach świerku, między białymi szyszkami. Dodałam czarne kuleczki, które obsypałam czarnym brokatem. Czarno srebrna kokarda wpasował się w klimat latarni. 
Możecie też dostrzec akrylowe śnieżynki. Na koniec dodałam białey brokat.
I tak prezentuję się mój projekt latarni.

Hi! 

The lantern from the Cozy Christmas collection has stolen and my heart. I want to show you how I prepared it. The lantern is completely covered with white gesso. I covered the dark abrasions and the center of the lantern with a dark mica mass, which gave a delicate shimmering effect. Unfortunately, in the pictures I could not capture it. Based on the snow pattern used, after drying the structural paste, I rubbed with silver wax. I put 2 candles and a star, which I left white covered with glitter. On the outer layer I used a sweater template.

The time has come for decorations. I don't want to kill my foam flowers, which I really like to do. I placed them on spruce branches, between white cones. I added black balls, which I showered with black brocade. A black and silver bow fitted the lighthouse atmosphere. You can also see acrylic snowflakes. Finally, I use white glitter. 
This is how my lighthouse design looks like.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty