Retro Święta / Retro Christmas

Witajcie :)

Dziś zrobiłam stojąca dekorację w kolorystyce prezentu, który prezentowałam Wam jakiś czas temu. Świąteczny klimat towarzyszy nam już od jakiegoś czasu za sprawą kolekcji Cozy Christmas. Swoją bazę pokryłam cienką warstwą białego gesso, następnie użyłam maskę serwetkę także z tej kolekcji i nałożyłam na nią złotą pastę. W całości kompozycji użyłam także papierowych rurek, sizalu, metalowych elementów, koronki oraz dodatków hdf i najmniejszej z baz w kształcie prezentu. Całość kolorowałam farbami akrylowymi w odcieniach brązu, różu i odrobiny czarnego. Wszystko wybieliłam i dodałam trochę chlapnięć.
I tak prezentuje się mój najnowszy projekt :)

Welcome :)

Today I made a standing decoration in the color of the gift that I presented to you some time ago. The Christmas atmosphere has been with us for some time thanks to the Cozy Christmas collection. I covered my base with a thin layer of white gesso, then I used a doily mask from this collection and put a golden paste on it. In the whole composition I also used paper tubes, sisal, metal elements, lace and additions of hdf and the smallest of the gift-shaped bases. I colored the whole thing with acrylic paints in shades of brown, pink and a little black. I whitened everything and added some splashes.
And this is how my latest project looks :)











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty