Kartka z dzwoneczkami/Card with bells

Cześć! 

W Artistiko są dostępne różne rozmiary dzwoneczków, idealne do małych i dużych projektów.  Stąd pomysł, aby wykorzystać  je na kartce. Dzwoneczki pokryłam złotą metaliczną farbą i przetarłam delikatnie białym gesso. Wśród czerwonych kwiatów możecie zobaczyć  gałązki głogu, które pokryłam gesso oraz dodałam tłuczonego szkła. Całość uzupełnił napis wśród nocnej ciszy… W tle wykorzystałam maskę śnieżynkę, do świątecznych projektów jest niezastąpiona.

Hi!

As You already know perfectly well, Artistiko offers Hdf bells in various sizes. Ther are ideal for small and large projects. I present to You my idea to use them on a piece of paper. The bells were coveres with gold metallic paint and gently rubbed with gesso. Next to the red flowers You can see hawthorn branches, which I covered with gesso and later I added broken glass. The whole project is completed by an inscription "In the silence of the night". In the background I used a snowflake stencil, which is rreaplaceable for making Christmas projects.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty