Kartka ze światełkiem / Card with light

Hej hej!

Na pewno Was nie zdziwi, że świąteczna kolekcja "Cozy Christmas" nadal króluje w mojej pracowni. Tym razem postanowiłam ją wykorzystać jak najbardziej świątecznie, ale dla odmiany skupiłam się na malutkich elementach, które z powodzeniem można wykorzystać w kartkach. Moja świąteczna kartka jest w zasadzie dość prosta, jeśli chodzi o kompozycję, natomiast ma tez ukryty efekt "wow" :) Małe światełko, które można włączyć i dzięki temu nasza gwiazdka pięknie się rozświetli. W tej kolekcji mamy całkiem dużo ażurowych elementów, które świetnie się do takiej techniki nadają. Czyż nie wygląda to pięknie?


Małe prezenciki w dolnej części kartki pokryłam proszkiem do embossingu, obsypałam nieco przezroczystym brokatem, podkleiłam brokatowym papierem, a te małe "okienka" wypełniłam dość grubą warstwą błyszczącego lakieru. W ten sposób również dodałam nieco blasku - nawet bez podświetlania ;)
Jak się Wam podoba?


Hello my friends :)


I think that you won't be surpriced, that "Cozy Christmas" collection still inspires me to make new things. This time I decided to actually use it in a Christmas project, but I focused on the smaller elements - they are just perfect for cards!
My card is quite simple from one point of view, but it also has a little "wow" effect ;) I decided to add small led light in the center of the star. The card has a little switch, so you can turn on and off the light. How cool is that?


And when it comes to little gifts on the bottom of the card - I covered them with embossing powder, added clear glitter on top, then I also added glitter paper underneath the designs and filled these little "windows" with a thick coat of glossy varnish. This way they are also full of shine - even without a led light ;)
So - how do you like this card?
















kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty