Meksykańska czaszka / Mexican Skull

Witam,


Dziś mam dla Was inspiracje na dekoracje Halloween w stylu meksykańskim.
Cudna baza hdf w kształcie czaszki od Artistiko będzie dekoracją na święto duchów u mnie w domu.
Bazę pomalowałam czarnym gesso, i spryskałam metaliczną czarną mgiełką. Z kolorowych past i masek Artistiko stworzyłam piękne wzory które posypałam brokatami. Z dodatków hdf, czarnej gazy i papierowych kwiatów stworzyłam kompozycje, dodałam rewelacyjne nietoperze. Cała czaszkę ostemplowałam srebrnym tuszem, tworząc pajęczynkę spękań. Na kwiaty położyłam czerwone mikrokulki.

Mam nadzieję że wyszło mrocznie ale nie przerażająco. Moje dzieci będą miały niespodziankę na zbliżające się Halloween. 
Jestem ciekawa jakie dekoracje z hdf Artistiko stworzycie, koniecznie pochwalcie się.

Hello,

Today I have inspiration for you for Halloween decorations in Mexican style.
A wonderful skull-shaped hdf base from Artistiko will be a decoration for a ghost festival at my house.
I painted the base with black gesso, and sprayed with metallic black mist. I created beautiful patterns, using pastes and masks from the Artistiko that I sprinkled with glitter. From the Additions of hdf, black gauze and paper flowers I created compositions, added fantastic bats. I stamped the entire skull with silver ink, creating a spider web of cracks. I put red microspheres on the flowers.

I hope it came out dark but not scary. My children will have a surprise for the upcoming Halloween.
I'm curious what decorations from hdf Artistiko will you create, be sure to show off.












Pozdrawiam i do zobaczenia / Best regards and see you soon
KasyopeaArt
Katarzyna Charlak
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty