'Love is all you need'...
... czyli kwiecisty łapacz snów wypełniony napisami!

Trochę czasu upłynęło, zanim zdążyłam udekorować swój łapacz snów. Baza czekała, pomysł również, tylko ciągle brakowało czasu na wykonanie. Uwielbiam brązy i odcienie różu, dlatego nad wyborem kolorystyki nie musiałam się długo zastanawiać.


Artistikowy łapacz snów składa się z kilku elementów, które można złożyć i dekorować na wiele różnych sposobów. Sama kołowa baza  (30 cm) to dwie części - jedna gładka, natomiast druga, warstwa to 'siatka' wypełniona napisami.


Kolejnym dodatkiem jest mniejsze kółko, świetnie nadające się do stworzenia dodatkowej dekoracji. Można je przykleić w dowolnym miejscu.


W zestawie znajduje się jeszcze komplet piórek, których akurat nie wykorzystałam w tym projekcie, za to użyłam kolejnego napisu z hdf 'Love is all you need'.


Całość została zmediowana <3 Wykorzystałam duuużo białego gesso, multiporpose gel medium do przyklejania poszczególnych elementów, rainbow colors pink i brown oraz mikrokulki. 


 Mam nadzieję, że choć trochę zainspirowało Was to do stworzenia własnego łapacza snów.

Miłego dnia,
Kasia Salmanowicz

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com




Komentarze

Popularne posty