Nawiedzony dom / Haunted house

Cześć,

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam haloweenowy domek. Całą bazę pokryłam czarnym gesso a następnie położyłam niechlujnie pastę do spękań i zostawiłam do całkowitego wyschnięcia. Powstałe spękania także pokryłam czarnym gesso, następnie całość pokolorowałam mgiełkami i proszkami magicals. Nie są one zbyt widoczne na czarnej powierzchni ale dzięki błyszczącym drobinkom wszystko w sposób magiczny połyskuje.

Latarenkę pokryłam czarnym gesso a następnie ozdobiłam mgiełkami i proszkami.


Ramkę chciałam przekształcić w lustro prowadzące do innego wymiaru. Papier ryżowy przykleiłam do pomalowanego na biało środka i zostawiłam do wyschnięcia. Ramkę pokryłam rusty paste i podkolorowałam tak jak wcześniej domek. Następnie przykleiłam owal do domku i wlałam do środka owalu glossy action. Zanim glossy astion wysechł, wsypałam do środka proszki magicals.

Chciałam aby czaszka i kości świeciły w ciemności. Pokryłam je białym gesso a następnie kilkoma warstwami proszku do embossingu. Proszek jakiego użyłam po naświetleniu, w ciemności świeci zielonym światłem, jednak nie wygląda zbyt ładnie w świetle dziennym dlatego HDFy pokryłam delikatnie czarnym gesso, tworząc efekt zacieków.

Kreatywnego dnia,

Asia

 

Hi,

 

I have prepared a Halloween house for today's inspiration. I covered the entire base with black gesso and then spread it messily with crack paste and let it dry completely. I also covered the resulting cracks with black gesso. Then I colored the whole thing with sprays and magicals powders. They aren’t very visible on the black surface, but everything sparkles magically. I covered the lantern with a black gesso and then decorated it with sprays and powders.


I wanted to transform the frame into a mirror leading to another dimension. I glued the rice paper to the center painted white and left it to dry. I covered the frame with rusty paste and colored it just like the house before. Then I glued the oval to the house and poured the glossy action oval inside. Before glossy action dried up, I added magicals powders.


I wanted the skull and bones to glow in the dark. I covered it with white gesso and then with several layers of embossing powder. This powder glows green in the dark. However, it doesn’t look very nice in daylight, so I covered the HDFy gently with black gesso, creating a streak effect.

 











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty