Mini Album + YouTube TUTORIAL

Cześć,

Pokażę Wam mini album, jaki wykonałam z użyciem HDF-ków z najnowszej kolekcji Artistiko In Bloom. Okładkę oraz elementy HDF pokryłam białym gesso, miejscami nałożyłam pastę pękającą.  Po ułożeniu kompozycji z elementów HDF, bazę raz jeszcze pokryłam białym gesso. Całość pokolorowałam mgiełkami, posypałam brokatem i dodałam wstążki. 

Jak jesteście ciekawi jak powstawał mini album, zapraszam na kanał YoutubeArtistiko.

Hi,

I’ll show you a mini album, which I made of elements from In Bloom collection.
At the beginning I applied whitegesso on the cover and the HDF elements and 
put some crackle paste. I made a composition with HDF elements and I applied white gesso 
again. Then, I colored the project with mists,putsomeglitter and ribbons.

If you want to watch how the mini album was created, please visit ArtistikoYoutube channel.
                           






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty