Podobrazie / Canvas

Cześć,

W tych trudnych chwilach, chciałabym swoim projektem dać znak solidarności z Ukrainą.

Jako bazy użyłam podobrazia i średniego kwiatowego okręgu. Dodatki to głównie elementy z najnowszej kolekcji In Bloom. Koło oraz podobraziepokryłam białym gesso i zrobiłam na nich wypukły wzór za pomocą maski. Ułożyłam kompozycję, a następnie wszystkie elementyzagessowałam. Całość pokolorowałam za pomocą mgiełek i farb, a na koniec dodałam kwiatki.

Hi,

In these difficult times, I would like to show my solidarity with Ukraine. A canva and a floral circleare base of my project. I also used HDF elements from the newest Artistiko collection. I applied white gesso on a circle and canva and made a pattern with a mask. Then I made the composition and covered it with gesso. I colored the project with mists and paints. At the end I added some flowers.





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty