Rdzawe wróżki i ciekawe rzeczy / Rusty fairies and curious things

Witajcie,

Lubię rdzę i lubię wróżki, dlatego dzisiaj postanowiłam połączyć te dwie rzeczy w jeden projekt na nowej okrągłej bazie z kolekcji In Bloom. Oprócz bazy wykorzystałam również małe okienko oraz moje ulubione łańcuchy, które wypełniłam błyszczącymi kamykami. Praca jest bardzo kolorowa, co jest do mnie zupełnie niepodobne, jednak czasem fajnie jest wyjść spoza swojej strefy komfortu, bo mogą wyjść ciekawe rzeczy. 

Hello,

I like rust and I like fairies, so today I decided to combine these two things into one project on a new circular base from the In Bloom collection. In addition to the base, I also used a small window and my favorite chains, which I filled with shiny pebbles. Project is very colorful, which is completely unlike me, but sometimes it's fun to step outside your comfort zone because curious things can happened.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty