Makrama / Macrame

Hej witajcie!

Jakie wrażenie zrobiła na Was kolekcja "Bohemian"? Czy będę nudna jeśli powiem, że mnie zauroczyła jak zwykle?

Bardzo szybko (jak na mnie:) wzięłam ją na warsztat, na pierwszy ogień wzięłam dużą bazę makramę i ułożyłam na niej kompozycję z czaszkami zwierzęcymi wzbogaconymi innymi hdf-kami i odlewami z foremek. Jak zwykle u mnie, nie zabrakło hdf-ków z poprzednich kolekcji. posłużyłam się też maską, która znalazła się jakiś czas temu w kolekcji o podobnym klimacie:). Wszystko to pokryłam czarnym gessem i zaczęłam szaleć z kolorami. Jak Wam się podoba.?Całość obfotografowałam z każdej możliwej strony:).
 
Hey hello!
What impression did the "Bohemian" collection make on you ? Will I be boring if I say that she charmed me as usual?

Very quickly (for me :) I took it to the workshop, first I took a large macrame base and put a composition on it with animal skulls enriched with other HDFs and mold molds. As usual for me, there were also HDFs from previous collections. I also used a mask that was included in a collection with a similar atmosphere some time ago :). I covered it all with black gess and started going crazy with colors. How do you like it? I photographed everything from every possible angle :).















kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty