Design Team 2022-2023

Witajcie,
Pięknie dziękujemy za Waszą odpowiedź na nasz DT CALL!!!
Zgłosili się do nas mega utalentowani twórcy z głowami pełnymi pomysłów więc decyzja o wyborze była niezwykle trudna. 
Z wielką radością prezentujemy nasz nowy zespół na sezon 2022-2023. 


Koordynatorem DT pozostaje Marlena Matulewicz, niezmiennie w składzie obecna jest Beata Bączek 'U Motylka', nadal będzie Was inspirować Iwona Marchewka 'Reniferove', a nad całością nieustannie czuwać Kasia Salmanowicz.





Powitajcie NOWE projektantki:)

***

Alicja Gudańska-Walkowska

Cześć – to ja, biedronka pstra ;-) a tak na poważnie Ala. 

Swoją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam już kilka lat temu. Moja podróż wielokrotnie zmieniała   swój   kierunek.   Zaczęłam   od   robienia   biżuterii,   później przyszedł   czas   na decoupage. Następnie zakochałam się w scrapbookingu i mix mediach, którymi zajmuję się   do   dziś.   Lubię   poznawać   nowe   techniki,   próbować   nowych   rzeczy   –   zaplatania makramy, filcowania, dziergania bez drutów (tak, tak, jest coś takiego ;-)). Od wielu lat pracuję z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi dzięki czemu dane mi było zaobserwować, jak wspaniale działa na nich obcowanie z szeroko pojętą sztuką. Mam nadzieję, że moje prace zainspirują Was do działania. 


***


Dorota Królicka

Cześć! Mam na imię Dorota, na co dzień bibliotekarka, która kreatywną pasję przeniosła także do pracy, prywatnie żona i mama trójki dzieci. Scrapbookingiem zajmuję się trzeci rok, ale szeroko pojęte rękodzieło praktykuję od wielu lat. Moje prace są pełne kolorów, powstają z połączenia papierów oraz różnorakich materiałów, ręcznie robionych kwiatów, koralików, wstążek itp. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i zachęcą do sięgania i tworzenia 
z produktów Artistiko.

***


Magdalena Dagnan-Drobiecka - Dzika Fossa Art

Cześć, mam na imię Magda, i od kilku lat tworzę pod pseudonimem Dzika Fossa Art. Zaczynałam od scrapbookingu lecz mixed media szybko przeniknęły do mojej pracowni – teraz to moja ulubiona forma tworzenia. W mixed mediach najbardziej lubię to, że ogranicza mnie tylko moja fantazja – i umiejętności…;)

Prywatnie jestem specjalistą od Public Relations, lecz od kilku lat wykonuję zlecenia z domu łącząc obowiązki z opieką nad chłopcami.

Uwielbiam gry planszowe fantasy, koty i do tego kilogramami pochłaniam książki.


***

Małgorzata Masiuk Kreatywny kącik Gosi

Cześć, z tej strony Gosia, w sieci działam pod nazwą Kreatywny kącik Gosi. Bardzo jest mi miło, że przez najbliższy czas będę mogła Was inspirować swoimi pracami w ramach DT.

Na co dzień mieszkam w Olsztynie, pracuję w Bibliotece Uniwersyteckiej i mam prawie dwuletniego synka.

Moją przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam od zrobienia Exploding boxa dla mamy z okazji jej urodzin i od tego momentu zakochałam się z scrapie. Cały czas odkrywam coś nowego w scrapowym świecie i dzięki temu ciągle uczę się nowych rzeczy. 

Najbardziej lubię tworzyć wielowarstwowe, pełne kwiatów i innych dodatków prace, ale też dobrze czuję się w dziecięcych projektach. 

Tworzę albumy, exploding boxy, kartki w różnym rozmiarze i formacie i wiele więcej :)

***



Marzena Ziuziakowska Macarena


Cześć! 

Na imię mam Marzena ale w przestrzeni kreatywnej, od około 10 lat, ukrywam się pod nickiem Macarena. Umysł mam raczej humanistyczny, skończyłam filologię hiszpańską i myślę, że już zawsze będzie to mój ukochany język. Jestem kreatywną Wodniczką, wciąż odkrywam nowe rzeczy, ciekawią mnie nowe techniki, style, możliwości. Głównie tworzę kartki w technikach mixed-mediowych, również boxy, albumy, dekoracje, notesy i inne.

Uwielbiam struktury, tekstury, warstwy, styl vintage, surowy, industrialny ale też romantyczny, retro i shabby. 



***

Magdalena Medyńska Maede

Serdecznie witam wszystkich! Mam na imię Magdalena - nick Maede. Po sieci żegluję na blogu "Papierowa łódka". Kocham scrapbooking w mediowym i bałaganiarskim  wydaniu, eksperymentowanie, mieszanie różnych proszków i mikstur oraz chlapanie naokoło. Moje ulubione formy to LO, art journal, nietypowe bazy i alterowanie różnych przedmiotów. Nie umiem pracować z wykrojnikami, tworzyć wysmakowanych kompozycji, rzadko używam pastelowych kolorów. Za to prawie zawsze musi być robal :-) Ogromnie się cieszę z dołączenia do ekipy Artistiko i mam nadzieję na wspólną świetną zabawę!"

***

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty