Jesienny spacer / Autumn walk

Cześć, tu Dzika Fossa. 

Wraz z jesiennymi barwami przynoszę Wam kolejną inspirację. To prawdziwa jesień pokazała mi takie kolory.

Na okrągłą bazę nakleiłam papier w jesiennych barwach, użyłam szablonu z najnowszej kolekcji Christmas Mood i dodałam kolorów mgiełkami i woskami. Na środku ułożyłam kompozycję z ramką i cudnymi kwiatowymi elementami hdf, które wcześniej pomalowałam farbami akrylowymi. Dodałam jesienne dodatki, kwiaty i troszkę brokatu. Jeszcze chlapania...i gotowe:)

Hi, this is Dzika Fossa. 

Together with the autumn colors, I bring you another inspiration. It was real autumn that showed me such colors. I glued paper in autumn colors to the round base, used a template from the latest collection Christmas Mood and added colors with mists and waxes. In the middle I put a composition with a frame and wonderful floral HDF elements, which I previously painted with acrylic paints. I added autumn accessories, flowers and a little glitter. More splashes ... and it's ready :)










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty