Ślubny dekor / Wedding decor + YouTube TUTORIAL

Cześć, tu Dzika Fossa,

Widzieliście już nową kolekcję Artistiko? Gdy tylko ją zobaczyłam zachwyciły mnie ślubne hdf-ki. W szczególności pary zakochanych, które musiałam wykorzystać od razu.

Zrobiłam dla Was ślubny decor: na początek wybralam uniwersalną bazę, trochę gałązek i parę, która znalazła się w centrum mojej pracy. Dodałam papiery, które pokryłam serduszkami z maski, trochę suszków i oczywiście farby akrylowe. I oczywiście napis – pasujący wprost idealnie.

Całość możecie obejrzeć na tutorialu, na który serdecznie Was zapraszam!

Hi, this is Dzika Fossa, 

Have you seen the new Artiko collection yet? As soon as I saw it, I was blown away by wedding hdfs. Especially couples in love, which I had to use right away. I made a wedding decor for you: to begin with, I chose a universal base, some twigs and a couple that were in the center of my work. I added papers, which I covered with hearts from the mask, some drying paper and of course acrylic paints. And of course the inscription - it fits perfectly. You can watch the whole thing on the tutorial, which I cordially invite you to.

                    





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty