ORZESZNICA / HAZELNUT MOUSE

Cześć, tu Dzika Fossa.

Jesień to nie tylko powroty do szkoły, dynie i halloween. To też czas, kiedy zwierzęta szykują się do zimy i robią zapasy. Kiedy zobaczyłam bazę orzeszka, od razu wiedziałam, że musi w nim zamieszkać jakieś małe stworzonko. Do stworzenia tej inspiracji użyłam kilku jesiennych hdf-ek: bazy orzeszka, wiatraka i liści . Nakleiłam papier z orzesznicą na zagessowaną bazę orzeszka, następnie przykleiłam wierzchnią warstwę. Ułożyłam jesienną kompozycję z patyczków i hdf-ek, dodałam kilka metali oraz naturalnych dodatków. Tło oraz bazę pokolorowałam fluidami i przetarłam złotym woskiem.

Hi, this is Dzika Fossa. 

Autumn is not only about back to school, pumpkins and Halloween. It is also the time when animals prepare for winter and stock up. When I saw the base of the peanut, I immediately knew that some little creature must live in it. To create this inspiration, I used several autumn hdfs: peanut base, windmill and leaves. I glued the paper with the hazelnut on the thickened peanut base, then glued the top layer. I arranged an autumn composition of sticks and hdf, added a few metals and natural additives. I colored the background and the base with fluids and rubbed it with golden wax.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty