Latająca machina / Flying machine

Cześć, tu Dzika Fossa. 

Gdy mam pełną dowolność zazwyczaj żegluję w klimaty steampunk, a hdf-ki nadają się do tego idealnie. Tym razem, żeby podróż była udana i ciekawa, zbudowałam dla Was sterowiec. 

Na bazę szyldu nakleiłam podróżniczy papier scrapowy, zabezpieczyłam go i pomalowałam hdf-ki na ciemny brąz. Ułożyłam kompozycję mechanicznych elementów i dodałam troszkę efektu rdzy. Jeszcze kolory, odrobina patyny i metali... i możemy startować!

Hello, this is Dzika Fossa. 

When I have complete freedom, I usually sail into steampunk atmosphere and HDF's are perfect for this. This time, to make the trip successful and interesting, I built an airship for you. 

I glued travel scrap paper to the base of the sign, secured it and painted the HDF boards dark brown. I arranged a composition of mechanical elements and added a bit of a rust effect. Just some colors, a bit of patina and metals... and we're good to go!







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty