Leśna przygoda / Forest Adventure

Cześć wszystkim! Czy lubicie leśne wędrówki w poszukiwaniu dobrodziejstw runa leśnego?

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam leśny but z dodatkiem grafik z naszego papieru ryżowego. Na początku zabezpieczyłam but białym i czarnym gesso. Następnie wybrałam grafiki z papieru ryżowego nr 017. Krasnal i grzybki okazały się być świetnym wyborem. 

Po wklejeniu grafik postanowiłam pobawić się farbami akrylowymi w odcieniach zieleni, brązu i beżu. W tych samych kolorach pomalowałam akrylowe grzyby, które również znalazły swoje miejsce w moim projekcie. Na koniec dodałam woski, które nadały całości blasku. 

Hi everyone! Do you enjoy forest walks in search of the treasures of the forest floor?

For today's inspiration, I've prepared a forest-themed shoe with added graphics from our rice paper. First, I protected the shoe with white and black gesso. Then, I selected graphics from rice paper number 017. The gnome and mushrooms turned out to be a great choice. 

After attaching the graphics, I decided to play with acrylic paints in shades of green, brown, and beige. I painted the acrylic mushrooms in the same colors, which also found their place in my project. Finally, I added waxes that gave the whole project a shiny finish.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty