Kartka z HDF-kami/ Card with HDFs + TUTORIAL

Hej hej :)
Lato powoli się kończy, a ja wpadam w melancholijno-romantyczne klimaty 
:) I tak właśnie z potrzeby serca stworzyłam ostatnio prostą kartkę z 
wykorzystaniem hdf-ków z Artistiko. Udało mi się cały proces sfilmować, 
więc możecie zobaczyć krok po kroku, jak powstawała.
Pamiętajcie - hdf-ki z powodzeniem można wykorzystywać w kartkach, 
scrapach i albumach. Ja swoje lekko pomediowałam, ale można je też 
wykorzystać w stanie "surowym" :)

Hello hello :)
Summer is coming to an end and I have to admit - I'm getting a little 
bit melancholic ;) Few days ago I made a simple card in a romantic mood. 
I used some hardboard die-cuts from Artistiko and I made a little video, 
so you have a chance to see exactly how my process went.
It's a great example that hardboard elements are also great for cards, 
LO's and albums. I had a little play with mixed-media here, but you can 
also use them as they are :)






TUTORIAL:



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty