Lawendowy blejtram/ Lavender canvas

Kwitnące pola lawendy, z których słynie Prowansja są przepiękne! Pola w niesamowicie fioletowym kolorze to coś wspaniałego, aby zatrzymać ten moment przygotowałam dzisiejszą inspirację.
Połączenie hdf z nowej kolekcji Floral Power Artistiko i papieru Vintage Bizou Craft o'Clock stworzyło niezwykle klimatyczny efekt. 
Na blejtram nałożyłam pastę pękającą. Następnie nakleiłam hdf oraz papier, pomalowałam farbami w kolorze fioletu i złota. Na koniec dokleiłam bukiecik lawendy.
Zachęcam do tworzenia prac inspirowanych naturą.


The flourishing lavender fields Provence is famous for are beautiful! The fields in incredibly purple color are something wonderful, to stop this moment I prepared today's inspiration.
The combination of hdf from the new Floral Power Artistiko collection and Vintage Bizou Craft o'Clock paper has created an extremely atmospheric effect.
I put a cracking paste on the canvas. Then I glued hdf and paper, painted in purple and gold. Finally, I added a bunch of lavender.
I encourage you to create works inspired by nature.









Pozdrawiam/ greetings
Kasia P.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty