Letnie dni / Summer days

Hej drodzy :)
Minęła połowa wakacji, część z nas już wróciła do domu - czas na oprawianie zdjęć :). 
Hello Dears :)
Half of holidays just passed, some of us came back home - it's time to make some nice arrangements for our photos :). 



Stworzyłam okrągłe LO używając kilku kolekcji hdf Artistiko: Ahoj!, With Love i Mechanical. Tłem jest tutaj cudny papier 7Dots Studio. 
I created round layout using few Artistiko hdf collections: Ahoj!, With Love, Mechanical. As a background I used beautiful 7Dots Studio paper. 


Kolorów dodałam używając mgiełek własnej roboty, na bazie płynnych akwareli - ciemnego turkusu i zielonkawego brązu. To dobra metoda na stworzenie koloru, jaki Wam akurat jest potrzebny.
To add color I used self-made mists - I made them using liquid watercolors. You cam mix them as you wish. My colors here are dark turquoise and greenish brown ;).




Mam nadzieję, że podsunęłam Wam fajny pomysł na zagospodarowanie Waszych wakacyjnych fotografii - bo wiecie, nie trzymajcie ich tylko na dyskach ;) .
I hope I inspired some of You guys to keep your photos nicely - you know, don't keep them only on your devices ;).


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty