Okładka Art Journala / Art journal cover

Hej hej :)
Historia mojej dzisiejszej inspiracji jest taka, że ostatnio jestem na 
fali art-journalowej. Tworzę wpisy w moim dzienniczku i sprawia mi to 
wielką przyjemność. Dbam jednak o to, żeby moje wpisy były płaskie - i o 
ile maski często wykorzystuję, o tyle hdf-ki do tego akurat celu nie 
bardzo się nadają. I gdy tak dumałam nad tym, jaką pracę przygotować - 
nagle w mojej głowie rozkwitł pomysł - okładka!
Okładka mojego art journala była "goła" i czekała dopiero na dobry 
moment i natchnienie. Uznałam więc, że to świetny moment by się za nią 
zabrać. W notesach i journalach ważne jest dla mnie, aby były 
praktyczne. Nie mam nic przeciwko ozdabianiu ich okładek, ale ozdoby nie 
mogą przeszkadzać w późniejszym wypełnianiu kolejnych stron. Nie 
wchodziły więc w grę żadne warstwowe kompozycje. Ale - nasze hdfki są 
równej grubości. Wymyśliłam więc płaską hdfkową kompozycję - zapełniłam 
cały przód okładki, pomalowałam całość, pobawiłam się farbami, 
mgiełkami, przecierkami, a następnie dodatkowo zapełniłam moją 
kompozycję małymi brokatowymi kropelkami. W wyobraźni miałam starą, 
podniszczoną okładkę z kwiatowymi rzeźbieniami - coś jak tajemniczy 
kobiecy ogród myśli ;) Całkiem nieźle to wyszło, prawda?

--

Hello hello :)
There's a little story behind my current piece of craft. Lately I'm all 
into art journaling again. After a long break I'm filling pages of my 
journal almost everyday. I do use Artistiko's stencils sometimes, but 
hdf elemets are to thick to put them inside my journal... And I was 
thinking about - what to create this time, and then this idea hit me - I 
can't put them inside my book, but I can use them on the cover!
The cover of my journal was plain and empty - waiting for a good mojo 
and good timing. I decided that the time is perfect right now and 
started work. I love layering, but when it comes to my notebooks and 
journals I really am practical. The covers should still be quite flat - 
I don't want my cover to be problematic when I'm filling the pages. 
That's why I made a flat composition with the hdf elements (they have 
all the same thickness). I glued them down, painted the whole thing, 
played a little with paints, mists, some delicate stamping. In my 
imagination it was an old book, a little worn and covered with floral 
carving - like a feminine secret garden of thoughts ;)
It came out pretty good, don't you think?









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty