Torba na przydasie + FOTO KURS

Witajcie,
Dzisiaj mój ostatni post, jaki dla Was przygotowałam. Moja przygoda z Artistko dobiega końca, ale na pewno ich produkty pozostaną ze mną na dłużej. Torba na przydasie ozdobiona hdf-kami i maskami na pewno pomieści dużo baz i drobiazgów, jakie jeszcze nie raz powędrują w moje rączki. Do mojej dzisiejszej inspiracji dołączyłam krótki foto kurs. Jeżeli ktoś z Was miałby ochotę przygotować taką torbę, zapraszam na zdjęcia.
Do zobaczenia gdzieś w wirtualnym świecie inspiracji.

Hello everyone,
There is time to say hello and there is time to say goodby my adventure with Artistiko is coming to the end.Today I prepared for you my last inspiration - cotton bag with hdf elements.It's simple but very useful for all the bases and small art things.I hope you will enjoy my photo tutorial. 
Have a nice day and see you soon somewhere in virtual world.





FOTO TUTORIAL:








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty