Medalion z ptakami/ Medallion with birds

Witajcie,
Dziś mam dla Was dużo klasyki, od kiedy zobaczyłam medalion z kolekcji #floralpower wiedziałam, że muszę go ozdobić klasycznym decoupage. 

Hi,
Today I have a lot of classics for you, since I saw the medallion from the #floralpower collection I knew that I had to decorate it with classic decoupage.

Bazę z #hdf pomalowałam białym gesso, a po wyschnięciu przykleiłam cienki papier do decoupage z cudownym ptasim motywem, który po wyschnięciu pomalowałam lakierem matowym. Wtedy zajęłam się ramką, po zagessowaniu, pomalowałam ją czarną farbą i jeszcze mokrą starałam papierowym ręcznikiem, w ten sposób powstały fajne przetarcia.
Następnie przy pomocy maski od Artistiko dodałam kwiatowy wzór z pasty strukturalnej. Po wyschnięciu wszystko posmarowałam bitum wodnym i również przetarłam mokrą chusteczką. Gotową ramkę przykleiłam do bazy przy pomocy heavy body gelu, i przy pomocy bitum postarzyłam brzegi przyklejonego motywu. 
Na koniec zajęłam się kompozycją z dodatków #hdf, pomalowałam je bitum wodnym a brzegi przetarłam czarnym gesso. Przykleiłam je do ramki i delikatnie po całości dałam wosk metaliczny złoty. Całość pochlapałam czarnym i białym gesso oraz bitumem.  

The base from #hdf was painted with white gesso, and after drying I glued thin decoupage paper with a wonderful bird motif, which after drying I painted with matte varnish. Then I took care of the frame, after it had been plastered, I painted it with black paint and I tried it with a wet paper towel, which resulted in nice abrasions.
  Then, using a mask from Artistiko, I added a floral pattern with structured paste. After drying, I smeared with water bitumen and also wiped with a wet handkerchief. I glued the finished frame to the base with a heavy body gel, and with the help of bitumen, aged the edges of the glued motif.
At the end I took care of the composition from the additions #hdf, I painted them with water bitumen and rubbed the edges with black gesso. I glued them to the frame and gently gave the whole metallic gold wax. I splashed the black and white gesso and bitumen.








Tak powstał cudowny medalion z przepięknym motywem decoupage.
Mam nadzieję że zainspirowałam Was do wypróbowania mojej metody na o zdobienie tych cudownych baz.

Pozdrawiam,
Kasyopea Art 

This is how a wonderful medallion with a beautiful decoupage motif was created.
I hope I inspired you to try my method to decorate these wonderful bases.

Greetings,
Kasyopea Art. 


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty