Trochę natury/ Some of nature

Hej! 
Chciałam Wam powiedzieć, że zrobiłam sobie wyzwanie. Zdecydowałam, że zrobię inspirację z pierwszą rzeczą, jaką znajdę i oto jest... plaster drewna. Skoro to drewno, powinnam zrobić coś jak najbardziej naturalnego. Floral Power z całą masą kwiatów i liści było idealne do tego projektu. Nie chciałam zamalowywać hdfków ponieważ są idealne w swym brązowym kolorze, dlatego tylko delikatnie wybieliłam je białym gesso. Skomponowałam wszystko w całość na środku mojej bazy, wycięłam jeden papierowy elemen,t dodałam materiał, drut, sznurek i napis hdf. Pochlapałam sobie na biało i czarno i oto efekt końcowy. :)


Hi! 
I would like to tell You that I made myself a challenge. I decided to make an inspiration with something which I find the first at there it is... Wood slice:).
So if it's wood I should make something near to nature. Floral Power with a lot of flowers and leafs was perfect to that project. I didn't want to color hdf elements because they are perfect in brown color with a little bit of white gesso. I compose everything in central of my base and cut out one paper element added fabric, wire, twine and hdf insciption. I added splashes in white and black color and that was it ! :)











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty