Letni medalion/ Summer medallion

Hej witajcie!

Pewna urocza, mała blondyneczka ma dziś urodziny, a ja mam dla niej prezent. Zdjęcie może z  wakacji… osóbka odwróciła się na moment ukazując uśmiechniętą buzię;) śliczne ujęcie, prawda? Jeden z uroczych medalionów z najnowszej kolekcji „Floral Power”, moja ulubione tła z drobnych kwiatuszków, również z tej kolekcji. Bardzo lubię te kwiatki, są delikatne, świetnie można je dzielić tak by ładnie pasowały do układanej kompozycji, do tego w tle jakaś krateczka, kilka większych kwiatków i w zasadzie gotowe. Dodałam też kwiatki metalowe, ot tak, by wzbogacić całość, jeszcze trochę gazy, jakiś patyczek, sznureczek i oczywiście adekwatny napis. Wypróbowałam też, niedawno zakupione fluidy Finnabair. Nie mogło oczywiście zabraknąć wykończenia gessem i chlapkami.


Hi! 

Some cute, Little blond girl has a birthday today and I have a gift for her. Photo made at vacation, Little person turn and make the cutest smile ever. Adorable right? One of great medallion from the newest collection Floral Power, my favourite background full of Little flowers also from this collection. I really like this flowers, it's delicate, and you can share them to compose it wherever you decide to this some cards, a Little bit bigger flowers and voila. It's almost ready, I added gase, stick and metal embellishments and inscription. A Little bit of splashes and gesso. 







Do zobaczenia/ See You soon.
Beata


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty