Bombka ze zdjęciem / Bauble with a photo

Cześć,

Przygotowania świątecznych prezentów rozpoczęłam w tym roku dużo wcześniej, a to za sprawą cudownej kolekcji Magical Time. Moja inspiracja to tym razem bombka ze zdjęciem mojej córki, która stanie się prezentem świątecznym dla jej prababci. Górą warstwę podwójnej bazy w kształcie bombki pomalowałam białym gesso. Następnie użyłam farby akrylowej z brokatem i nałożyłam ją przez szablon. Po wyschnięciu pomalowałam całość akwarelami. Kokardkę i napis z hdf zaembossowałam. Z lewej strony wykonałam kompozycję, której głównym elementem jest papierowa poisencja wykonana z arkusza 03 z kolekcji Magical Time. Znajdujące się pod spodem hdfki również pomalowałam białym gesso, a następnie akwarelami. Dodałam elementy florystyczne, listki z wykrojnika, kulki, mikrokulki i ptaszka z dodatków do wycinania z kolekcji Magical Time, a na koniec dodałam białe chlapnięcia.

Hello,

I started making Christmas presents early this year because of beautiful Magical time Collection. My inspiration is a bauble with a photo of my daughter. I’m going to give this project as a present for a great grandma. The upper layer of a hdf base – bauble I painted using white gesso. Then I put a little bit of red acrylic paint with a glitter through the stencil and dried. After drying I painted the whole base with watercolor paints. The hdf ribbon and text was embossed. I put the whole composition on the left side. The main element is a paper poissentia made of 03 sheet from Magical Time collection. The hdfs below the poissentia was painted with gesso and watercolor paints. I added some leaves, mico-balls and a little bird from a sheet with elements to cut from Magical Time paper collection. I finished the project with white splashes. 






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com




Komentarze

Popularne posty