Zimowa dekoracja / Winter decoration + YouTube TUTORIAL

Witajcie,

Kocham łyżwy i już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła znów pojeździć. 
Dlatego też w moich dekoracjach zimowych nie może ich zabraknąć!

Jako moją pierwszą tegoroczną, zimową dekorację przygotowałam łyżwę zawieszkę.
Będzie idealna do powieszenia na drzwi lub w okno :)

Użyłam średniej łyżwy HDF, którą zagruntowałam na biało.
Przy pomocy pasty strukturalnej i maski nałożyłam wzór śnieżynki. Papier ryżowy z wydrukiem zimowego lasu posłużył mi za tło, na które dokleiłam choinkę. Domek oraz renifera i śnieżynkę. Wszystkie małe elementy HDF pomalowałam na biało, musnęłam srebrną farbą, a na koniec przykleiłam brokat.

Płoza łyżwy została oklejona brokatową taśmą washi.
Zielony leśny element, to nic innego, jak kawałek łańcucha choinkowego.

Żeby uzupełnić kompozycję dodałam gwiazdki z masy oraz metalowe, mikrokulki, chlapnięcia farbą białą i srebrną oraz dużo brokatu.

Na koniec zawiązałam czerwoną kokardkę, która jest mocnym akcentem kolorystycznym dla mojej biało-srebrnej łyżwy.

Zapraszam na kanał Artistiko do obejrzenia filmiku, który pokazuje, jak powstaje zimowa łyżwa.

Hello,

I love ice skates and I can't wait to be able to skate again.
Ice skates must be in the winter decoration of the house! This is my first winter decoration this year. It will be perfect to hang on the door or window :)
I used a medium HDF skate, which I primed with white. With the structural paste and a mask, I applied a snowflake pattern. Rice paper with a winter forest printout served as a background for which I glued the Christmas tree. A house and a reindeer and a snowflake. I painted all the small elements of HDF white, brushed it with silver paint, and finally glued the glitter.
The skid is covered with glitter washi tape.
The green forest element is nothing more than a piece of a Christmas tree chain.

To complete the composition, I added stars from the mass and metal, microspheres, splashes of white and silver paint and a lot of glitter.
Finally, I tied a red bow, which is a strong color accent for my white and silver skate.

I invite you to the Artistiko channel to watch a video showing how a winter skate is made.














kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty