Świąteczny planer / Christmas planner

Cześć,

Zbliża się czas planowania Świąt Bożego Narodzenia oraz świątecznych prezentów!  Moim najnowszym projektem dla Artistiko jest notatnik na świąteczne plany i pomysły – scrapuszko. Można w nim zapisywać pomysły na prezenty, a równie dobrze sam może być prezentem dla bliskiej osoby. 

Notesik ozdobiłam papierami ze świątecznej kolekcji Magical Time, użyłam również elementów do wycinania z tej kolekcji. Elementy HDF pokryłam białym gesso, a następnie pokolorowałam mgiełkami. Jako dodatków użyłam pasty śniegowej, kulek 3D i brokatów, zaś wiązanie zrobiłam ze wstążki ozdobionej chwostami. 

Hi,

The time of planning Christmas and Christmas presents is coming! My newest project for Artistiko  is a notebook for Christmas notes. The notebook may as well be a gift for a loved one.

I used beautiful papers from Magical Time collection. At the beginning I applied white gesso on the HDF elements and then I colored them  with mists. I decorated my notebook with snow paste, 3D balls and glitter. I made the tying of notebook with ribbon and tassels.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty