Podróż do domu na święta / Driving home for Christmas

Cześć,

Kolekcja „Magical time” świetnie nadaje się do LO. Postanowiłam wykorzystać papier nr 1 by przedstawić podróż na święta.

Projekt rozpoczęłam pracą nad tłem. Papier pokryłam przezroczystym gesso, nałożyłam wzór przez maskę i pokryłam mgiełkami. Cała praca połyskuje, to efekt użycia mgiełki w kolorze srebrnym.

HDFki pokryłam białym gesso i pokolorowałam przy użyciu fluidów akrylowych.

 

Głównym elementem LO jest oczywiście zdjęcie, wybrałam pociąg jadący w zimowej scenerii. Za pociągiem umieściłam HDFy,oraz inne elementy kojarzące mi się z lasem, obcym miejscem, czyli początkiem naszej podróży. Przed pociągiem umieściłam HDFowe małe domki i rękawiczki oraz elementy świąteczne jak pomarańcza i gwiazdki anyżu. Nie ważne gdzie byliśmy, zawsze możemy wrócić do domu.

Aby kompozycja była bardziej spójna po obu stronach zdjęcia użyłam elementów wyciętych z papieru nr 7.

Na koniec wszystkie elementy przybieliłam kilkoma warstwami białego gesso by stworzyć efekt zaśnieżenia.

 

Hi,

 

The "Magical time" collection is perfect for LO. I decided to use paper number 1 for a project called “Coming home for Christmas”.


First I was working on the background. I covered the paper with a transparent gesso and applied the pattern through the stencil and covered it with sprays. I used a silver sprays to make a whole project sparkling.


I covered the HDFs with white gesso and colored them with acrylic fluids.

The main element of the LO is of course a photo. I chose a train running in winter scenery. Behind the train I placed HDFs and other elements that remind me of a forest, unknown place, that is the beginning of our journey. In front of the train I placed little houses made of HDF, gloves and Christmas items like orange and anise stars. No matter where we've been, we can always go home.
To make the composition more consistent on both sides of the photo, I used elements cut out of paper No. 7.
Finally, I whitened all the elements with several layers of white gesso to create the snow-covered effect.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty