Pamiątka rodzinna / Family heirloom + FB Live

Hej,

Mogę to już napisać drugi raz: nowa kolekcja Artistiko dostępna już w sklepie.


Świąteczno zimowe papiery i dodatki. Piękne elementy do wycinania, cudowne krasnale. Nie zabrakło także baz w kształcie bombek czy łyżew. Ja na swoją pierwszą inspirację wybrałam bombkę z owalnym środkiem.

Chciałam zrobić szybką pracę, która świetnie nadawałaby się na prezent. Umieściłam w niej zdjęcie moje i córki, któremu dodałam delikatną oprawę. Nie będę opisywała jak powstała praca ponieważ proces tworzenia możecie zobaczyć na Facebooku Artistiko, na którym prowadziłam live :)


Hi,

I can write it a second time: The new Artistiko collection“My Garden”is available in the store!

Christmas-winter papers, bases and HDFs. Beautiful elements to cut out, wonderful gnomes. There are also bases in the shape of Christmas balls and skates. For my first inspiration, I chose a Christmas ball with an oval center.

I wanted to do a quick job that would make a great gift. I put a photo of me and my daughter in it. I create a delicate frame and background.
 I won’t describe how the work was created, because you can see me creating this project during my first live for Artistiko – it is in Polish but you can mute and play your favourite music instead.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Kamieniczki 1 - zestaw Hdf

Komentarze

Popularne posty