Zimowa ramka / Winter frame

Hej Hej,

Dziś chciałam Wam pokazać moją świąteczną ramkę z najnowszą kolekcją Magical Time od Artistiko.
Kolekcja zawiera przepiękne dekory, bazy oraz papiery do scrapbookingu. 

Do projektu wykorzystałam małą ramkę z poprzedniej kolekcji, papier, dekory choinki, kamieniczki, renifery oraz girlandę, do tego maska romby.
Wykorzystałam także kwiatki, kawałek łańcuszka, mech, mini kulki 3D oraz gazę.

Chciałam żeby całość była mocno pochlapana na biało i błyszcząca, stąd dodatek metalicznych chlapnięć oraz brokatu w miedzianym odcieniu w kształcie serduszek. 


Hey hey

Today I wanted to show you my Christmas frame with the latest collection Magical Time from Artistiko.
The collection includes beautiful decors, bases and scrapbooking papers.

For the project, I used a small frame from the previous collection, paper, Christmas tree decors, tenement houses, reindeer and a garland, plus a diamond mask.
I also used flowers, a piece of chain, moss, mini 3D balls and gauze.

I wanted the whole thing to be heavily splashed white and shiny, hence the addition of metallic splashes and heart-shaped copper glitter.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Kamieniczki 1 - zestaw Hdf

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty