Layout Zimowy czas / Winter Time Layout

Cześć,

Dzisiaj chciałabym przedstawić layout ze zdjęciem z zeszłorocznej zimy na bazie hdf w kształcie łyżwy. Baza z najnowszej kolekcji nadaje się nie tylko do świątecznych dekoracji, ale i zimowych projektów. U mnie nietypowo zima jest w odcieniach różu. Bazę obrysowałam na arkuszu papieru z kolekcji Boho Story i wycięłam kształt. Następnie nakleiłam go na bazę i przy pomocy papieru ściernego wyrównałam brzegi. Z resztek z arkusza wykonałam papierowe poinsecje widoczne w kompozycji. Napis, ramkę, rękawiczki i gałązki z hdf pomalowałam białym gesso, a następnie pomalowałam mgiełkami. Dodałam dodatki: wstążkę, gałązki wycięte przy pomocy wykrojników i różowe kulki. Wolne przestrzenie wypełniłam kulkami 3d w dwóch różnych rozmiarach. Na koniec pobieliłam elementy białym gessem i dodałam białe chlapnięcia.

Hello,

This time I’d like to present you my layout on skate-shaped hdf base. This base is fitting not only to Christmas decorations but also to some winter projects. My is untypical in pink shades. I draw the skate shape on Boho Stories sheet and cut the pattern. Then I glued it onto the base and align the edges with sandpaper. I made the paper poinsettia using leftovers from the sheet of paper. The quote, frame, gloves and branches was painted with gesso and then I painted them using mists. I added some adornments such as: ribbon, pink baubles and die-cut branches. I filled the empty spaces with 3d bauls in two different sizes. I finished the work with white gesso and white splashes.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty