Album na bazie tag / Album on a tag base + YouTube tutorial

Cześć, 

Dzisiaj moją inspiracją jest prezent urodzinowy dla koleżanki, która dzieli moją pasję do scrapbookingu i mixed media. Postanowiłam wykonać dla niej album na bazie taga. Album składa się z 4 tagów. Pierwszą i ostatnią stanowią tagi z hdf.

Z pierwszego z nich zrobiłam shaker 
boxa i wypełniłam cekinami i mikrokulkami. Ostatni okleiłam papierem. Dwa wewnętrzne tagi wycięłam z beermaty i również okleiłam papierem z kolekcji Magical Time. Na elemencie łączącym tagi umieściłam pompony i wstążeczki, a także metalowe śnieżynki. Okładkę udekorowałam napisem, gałązkami i śnieżynką z hdf, które zagessowałam, pomalowałam akwarelą, woskiem i brokatem. Dodałam również elementy do wycinania z arkusza z kolekcji Magical Time, kilka pręcików i dzwoneczek. Na kanale YT znajduje się tutorial krok-po-kroku, jak powstałam ten album, na który serdecznie zapraszam. 


Hello, 

My inspiration is also a gift for my friend, who shares the same passions as me – mixed media and scrapbooking. I decided to prepare an album on tag base for her. The album contains 4 tags: two inner one were cut from beermat.

I made a shaker box for the outer 
hdf tag. I put some microballs and sequins. I used the Magical Time paper collection to decore whole pages. I put some ribbons and metal snowflakes on the linking element. I added hdf elemens such as: ‘merry&bright’ quote, snowflake and branches. I painted them with gesso, watercolors and I put some silver wax and glitter. I also added some paper elements cut from Magical Time collection, some stamens and small metal bell. If you want to know how I made this album step-by-step, let me invite you on Artistiko’s YT channel. 
 








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty