Wianek ze zdjęciem / Wreath with photo

Cześć,

Projekty ze zdjęciami najbliższych to coś co lubię najbardziej. Dzisiaj pokażę Wam świąteczny wianek. 

Na bazę wianka nakleiłam papier z kolekcji Magical Time oraz zdjęcie dzieci. Następnie przystąpiłam do ozdabiania. Użyłam różnych dodatków - gałązek, bombek, szyszek oraz świątecznych elementów HDF od Artistiko. Na koniec przykleiłam kokardę i gotowe!

W czasie Świąt wianek będzie pełnił funkcję ozdoby świątecznej, a później zostanie pamiątką rodzinną z Bożego Narodzenia 2020. 

Lubicie takie pamiątki? Bo ja bardzo!


Hi,

Projects with photos of my loved ones are what I like the most. Today I will show you a Christmas wreath.


I stuck a paper from Magical Time collection and a photo on the wreath base. Then, I dacorated it with some twigs, baubles, pine cones and HDF elements from Artistiko. I glued the loop and it's ready. 


On Christmas time, the wreath is a Christmas decoration, then it will be a family souvenir from Christmas 2020. 


Do you like such souvenirs? I do!








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty