Zawieszki / Pendants

Cześć,

Lubię dzielić się prezentami. Ważne jest dla mnie by były one dobrze dopasowane do osoby przeze mnie obdarowywanej.

W tym roku dla moich domowników przygotowałam zawieszki z ich imionami. Wybrałam największe HDFy z zestawów kojarzących mi się ze świętami. Pokryłam je białym gesso, farbami oraz nałożyłam wzory przez maski. Następnie napisałam przy pomocy perełek 3D imiona. Zostawiłam zawieszki do wyschnięcia i wzięłam się za przygotowywanie mniejszych elementów. Na koniec oba elementy skleiłam razem oraz ujednoliciłam woskami.

 

Hi,

I like giving gifts to my family. It is important for me that they are well suited to the person I give them.

This year, I have prepared gift tags with their names for my household members. I chose the largest HDFs from sets that remind me of Christmas. I covered them with white gesso, paints and applied patterns through the stencils. Then I wrote the names with 3D pearls. I left gift tags to dry and started preparing the smaller elements. At the end, I glued both elements together and used waxes.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty