Reaching the Moon / Zdobywając Księżyc

Cześć,

Moja dzisiejsza inspiracja ze Świętami Bożego Narodzenia ma wspólną jedną rzecz – bazę bombka. I to tyle. Chciałam Wam pokazać, że bazę tę można z powodzeniem użyć do zupełnie nie-świątecznych projektów.

Bazę bombkę, elementy hdf oraz odlewy z foremek (księżyc, gwiazdki i wróżkę) zagruntowałam białym gesso, a następnie pomalowałam gęstą farbą akrylową w kolorze niebieskiego/indygo. Na podstawę bombki nakleiłam cytat. Na wierzchnią warstwę mobki nałożyłam wzór gwiazdek przez szablon. Wszystkie elementy przykleiłam na gel medium. Na koniec użyłam trzech kolorów wosków: srebrnego, jasno- i ciemnoróżowego, aby podkreślić poszczególne elementy pracy.

Hello,

My inspiration has only one in common with Christmas: bauble hdf base. And that’s all. This time, I’d like to show you how to use Christmas bauble base in non-Christmas application.

I put white gesso on the hdf base, hdf elements and elements from molds (fairy, moon, stars). After it dried, I put some indigo/blue acrylic paint on those elements. I glued the paper quote on the back side of the bauble. I put some modeling paste through the star-shaped stencil. I glued the elements using gel medium. Finally I added some waxes: silver, pink and dark-pink to highlight particular elements.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty