Dekoracja na świąteczny stół / Christmas table decoration

Witajcie.

Zbliżają się najpiękniejsze święta w roku. Staram się aby były wyjątkowe. Przygotowania do nich zaczęłam w październiku od kupowania prezentów i robienia dekoracji.

Dzięki temu, że wszystkie sprawy rozłożyłam w czasie, mam teraz chwilę by dopieszczać szczegóły.  Postanowiłam zrobić jeszcze obrączki na serwetki, aby stół wigilijny też miał piękną oprawę. Użyłam kilka kawałków tektury falistej, koronkę, wstążki, błyszczące posypki i przede wszystkim drobne elementy hdf. Jestem ciekawa jak Wy dekorujecie świąteczny stół?

Czy ktoś z Was wykonuje podobne drobiazgi by ozdobić stół? Dajcie znać w komentarzu. Tymczasem gorąco pozdrawiam i życzę udanych przygotować.

Welcome. 

The most beautiful holidays of the year are approaching. I try to make them unique. I started preparations for them in October by buying gifts and making decorations.

Thanks to the fact that I spread everything over time, I now have a moment to pamper the details. I decided to make napkin rings so that the Christmas table would also have a beautiful setting. I used a few pieces of corrugated cardboard, lace, ribbons, shiny sprinkles and, above all, small HDF elements. I am curious how do you decorate the festive table?

Do any of you make similar trinkets to decorate the table? Let me know in the comment. Meanwhile, I warmly greet you and wish you successful preparations.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty