Świąteczna kartka / Christmas card + YouTube TUTORIAL

Cześć,

Zbliżają się święta, więc ja, jak zapewne większość z was, wzięłam się do tworzenia kartek dla przyjaciół i rodziny. Nowa kolekcja Magical Time świetnie się do tego nadaje. 


Napis Ho, ho, ho oraz czerwononosy renifer są jak dla mnie idealnym połączeniem dla kartki dla wesołej przyjaciółki. W tle użyłam papier z kolekcji i musiałam dodać do niego odrobiny mediów.


Z procesu tworzenia powstał film, zapraszam go oglądania


Hi,


Christmas is coming, so I, like most of you, started creating cards for friends and family. The new Magical Time collection is perfect for this. 


The inscription Ho, ho, ho and the red-nosed reindeer are for me the perfect combination for a card for a joyful friend. In the background, I used a paper from collection and I added some media to it.

 

I prepared a step-by-step tutorial for you, fill free to watch.












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty