Ośnieżona latarenka / Snow-covered lantern

Witajcie

Dzisiaj mam dla Was latarnię, która symbolicznie wprowadzi do naszego domu ciepło i światło. Idealna i bezpieczna do postawienia np w oknie.

Kompozycja powstała na bazie latarni HDF. W środku wykleiłam ją papierem z kolekcji Magical Time z przedstawieniem ognia w kominku. Front odsunęłam od pleców kawałkiem drewnianego plastra, żeby uzyskać bardziej przestrzenny efekt. Ozdobiłam go elementami hdf, a następnie pomalowałam na ciepły kolor. Rozpyliłam pędzelkiem złotą farbę, a na koniec podkreśliłam niektóre elementy białą farbą.
Wyciętymi z papieru elementami, uzupełniłam dekorację. Na koniec dodałam brokat oraz sztuczny śnieg i kilka dodatków takich, jak np. małe bombki.

Hello. 

Today I have a lantern for you that will symbolically bring warmth and light into our home. Perfect and safe to put, for example, in the window.

The composition was based on the HDF lantern. Inside, I pasted it with paper from the Magical Time collection with a representation of a fire in the fireplace. I moved the front panel away from my back with a piece of wooden to get a more spacious effect. I decorated it with HDF elements and then painted it in a warm color. I sprayed the gold paint with a brush, and finally I some elements with white paint. Elements cut out of paper, completed the decoration. Finally, I added glitter, artificial snow and a few accessories, such as small baubles.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty