Bombki akrylowe / Acrylic baubles

Cześć,

Sezon na bombki w pełni!  Przyznam, że uwielbiam brokat i ciężko mi się pohamować, żeby zrobić pracę bez niego, zwłaszcza jeśli chodzi o ozdoby świąteczne. Jednak tym razem postanowiłam podjąć wyzwanie i zrobić pracę bez świecidełek. Przy użyciu dodatków z bożonarodzeniowych kolekcji od Artistiko przygotowałam ozdoby z wypełnieniem w stylu eko.

Użyłam do tego mchu naturalnego, szyszki, HDF’ów oraz koronki i wstążek bawełnianych. Wszystkie elementy przykleiłam do bombek akrylowych za pomocą kleju na gorąco. 

A jakie ozdoby Wy lubicie? Z brokatem czy bez?

Hi,

It’s time to make Christmas baubles! I admit that I love glitter and I can’t stop myself to do a job without it, especially when it comes to Christmas decorations. This time I took up the challenge and I made an eco Christmas baubles with elements from the Christmas collections by Artistiko...without glitter.


I used natural moss, a cone, HDF elements and cotton ribbon and lace. I glued all the elements to acrylic baubles with hot glue.


What kind of decorations do you like? With or without glitter?





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty