Szykowna gąska / Chic goose

Witam serdecznie!

Przychodzę dzisiaj z bardzo błyszczącym i mieniącym się projektem. Ze skromnej gąski zrobiłam Królową balu. Zapraszam do lektury!


Zaczęłam od zagruntowania bazy hdf czarnym gesso i nałożenia gruboziarnistej pasty strukturalnej. Po wyschnięciu pomalowałam ponownie czarnym gesso.  Następnie pokolorowałam metalicznymi woskami. Wyobraziłam sobie, że moja gęś nosi sukienkę, dlatego dół jej sukni ozdobiłam perłami, brokatem i mikrokulkami.

Na zakończenie zawiązałam czarną wstążkę na szyi i moja gęś jest gotowa do wyjścia. 

Hello, hello!

Today I come with a project full of shine and sparkle. I transformed a simple goose into a Queen of the ball. Check it out!


I started by applying a thin coat of black gesso and thick grain texture paste to a hdf base. When it dried I covered it with black gesso. Then I colored it with metalic waxes. I imagined that my goose is wearing a dress so I decorated the bottom of it with pearls, glitter and microbeads.

To finish off my goose I added a black ribbon on her neck and she is ready to go.








Serdecznie dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, do zobaczenia następnym razem. Thank you for stopping by. See you next time.
Magda Kam
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty