Kwiat Artistiko / Artistiko flower + YT tutorial

Cześć,

Wśród papierów z kolekcji Vintage Meadow jest papier z pięknym, sielskim widokiem. Marzy mi się mieszkanie w domku z własnym płotkiem, małym ogródkiem, gdzie będę mogła czuć zapach kwiatów i co rano słyszeć śpiew ptaków. Realizacja takich planów wymaga czasu, ale można je ubrać w materialną, kreatywną formę. Ja wybrałam bazę dwu warstwową w kształcie kwiatka. Początkowo planowałam oba elementy pokryć papierem, ale jak to z kreatywnymi planami bywa, często ulegają zmianie. Przygotowałam dla was tutorial krok po kroku, zapraszam do oglądania.
Hi, On one of the papers from the Vintage Meadow collection is a beautiful, idyllic view. I dream of living in a house with a fence, a small garden, where I can smell the flowers and hear the birds singing every morning. Such plans takes time, but, instead of just dreaming, I created a material form. I chose a two-layered flower-shaped base. Initially, I planned to cover both elements with paper but I change my mind. I prepared a step-by-step tutorial for you, fill free to watch.












Kreatywnego dnia / Have an creative day
Asia
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty