Nadmorski shadowbox / Seaside shadowbox

Hej hej :)

Dziś przychodzę do Was z nowym (kolejnym już!) shadowboxem. Tym razem sięgnęłam po najmniejszą prostokątną ramkę z kolekcji "Vintage Meadow". Jeśli jesteście ciekawi, jak przerabiam ramki na przestrzenne shadowboxy, możecie to zobaczyć na mojej transmisji live na fanpage'u Artistiko. Może kiedyś skuszę się jeszcze na osoby tutorial ;)

Tematyka mojej ramki wyskoczyła dość przypadkowo, ale wszystko pięknie się złożyło - na moim biurku leżała już metalowa rozgwiazda, na której dzień wcześniej robiłam eksperymenty z kolorem, chłopiec z tektury też miał już pokolorowane na morski kolor ubranko, w najnowszej paczce od Artistiko pojawiły się między innymi morskie elementy i przypomniało mi się, że w torebce nadal mam muszelki z marcowego spaceru po plaży (ach! rzeczy, które można znaleźć w damskiej torebce ;)

No i tak jakoś poszło w morskie klimaty lekko przeplatające się z klimatami retro.

Jak się Wam podoba mój mały shadowbox?

Hello hello :)

Today I want to present you my new shadowbox. Yes, I made another one ;) I used the smalles rectangle frame from the "Vintage Meadow" collection, but I added a little bit dimention to it, to turn it into a shadowbox.
The theme came to me quite accidental...

There was a little starfish laying on my desk already and I did add color to the cardoboard boy's clothes as an experiment. And also I just received a new package from Artistiko and there were some summer/marine elements in it. And then I realised I still have several seashells in my purse from the walk on the beach in March (Things that you can find in women's purses, right? ;) ).

So everything worked together very well and I now I have retro/marine shadowbox.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty