Kwiecista pergola / Flourish pergola

Hej, Zieleń i kwiaty, czyli dwa przewodnie motywy z kolekcji My Garden zainspirowały mnie do stworzenia dzisiejszego projektu. Użyłam głównie elementów hdf z kolekcji, które jak zawsze w przypadku projektów Artistiko, są piękne, eleganckie i subtelne. 

Najpierw na podobraziu zrobiłam deski z efektem odrapanej farby, następnie dodałam małą pergolę i drabinę i bogato ustroiłam je kwiatami. Konewki, nożyce, hydrant i napis z hdf pomalowałam farbami metalicznymi i woskami. Kompozycję dopełniłam listkami i elementami z arkusza do wycinania. 

Bardzo się cieszę, że ta kolekcja zachęca do użycia żywych i energetycznych kolorów. Już nie mogę się doczekać, żeby stworzyć coś z papierów. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny. 
Magda Kam

Hi,

Greenery and flowers, which are the two main motifs from the My Garden collection, inspired me to create today's design. I used mainly the hdf elements from the collection, which, as always with Artistiko projects, are beautiful, elegant and subtle.

First, on the canvas I made wooden planks with the old and weathered look, then I added a small pergola and a ladder and richly decorated them with flowers. I painted watering cans, scissors, hydrant and inscription from hdf with metallic paints and waxes. I completed the composition with leaves and elements from a sheet to cut out

I am very happy that this collection encourages the use of vibrant and energetic colors. I can't wait to create something out of papers. Best regards and thank you for visiting.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty