Layoyt MyGarden + YouTube tutorial

Witam serdecznie! 
Przygotowałam na dzisiaj layout z kolekcji My Garden. Użyłam zarówno papierów, 
jak i elementów hdf, które doskonale do siebie pasują i pięknie się razem komponują. 
Nie mogło zabraknąć też kwiatów, które dopełniają ten romantyczny projekt.

Najpierw na papier nałożyłam białą pastę pękającą przez szablon. 
Wzór na papierze już jest bardzo bogaty, ale chciałam dodać więcej tekstury. 
Elementy hdf najpierw zagruntowałam, potem nałożyłam pastę piaskową i pokolorowałam 
mgiełkami.  
Następnie ułożyłam kompozycję z elementów wyciętych wykrojnikami, hdfków oraz 
dodałam kwiaty. 
Na koniec dodałam nieco małych kulek, tłuczonego szkła oraz chlapań. 

Na kanale YouTube Artistiko znajduje się film, pokazujący krok po kroku jak powstawał t
en layout. Zapraszam do odwiedzin i zachęcam do subskrybowania kanału, a jeśli spodobał 
Ci się film, zostaw łapkę w górze i dodaj komentarz. Będzie nam bardzo miło :)

Hello, hello! 

Today I have a layout to share with you which I made with My Garden 
collection. I used both papers and HDF elements, they fit together perfectly and 
complement each other beautifully. I used also many flowers to complete this 
romantic project.

First, I applied a white cracle paste through a stencil on the paper. 
The pattern on the paper is already very rich, but I wanted to add more texture. 
I primed the HDF elements with white gesso, then I applied sand paste and colored with mists.
Then I made a composition of elements cut with dies, HDFs and flowers. Finally,
I added some small balls, broken glass and splashes.

On Artistiko's YouTube channel you can find a video tutorial showing step by step how 
this layout was created. We will be very pleased if you subscribe to the channel, 
leave a thumbs up and add a comment. Thank you!








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty