Człowiek za burtą / Men overboard

Cześć,

Wakacyjny czas nastraja mnie do prac o wakacyjnej tematyce. Na dzisiaj przygotowałam morską, podwodną opowieść. Zależało mi na użyciu odlewu z ośmiornicą a do niego świetnie rozmiarem przypasowała największa baza w kształcie taga. Poza tym użyłam kilka HDFów o morskiej tematyce. 

Po sklejeniu całą kompozycję przykryłam czarnym gesso i zaczęłam zabawę z pastami strukturalnymi, farbami matowymi i metalicznymi oraz wykończyłam woskami.
  
Hi,

In the holiday season I'm in a mood for adequate projects. For today I prepared "under the sea" story. I really wanted to use squid casting, which best fitted the biggest tag base. I also used a couple of HDF's that matched the topic. 

After I glued in place the whole composition, I used black gesso and played around with structural pastes, matte and metallic paints and finished off with waxes.























kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty