Kartki z kartą do journalingu / Cards with a journaling card

Witam serdecznie. 

Przygotowałam dzisiaj dwie kartki w pastelowych kolorach wykonane z kolekcji 
My Garden i Vintage Meadow.  W punkcie centralnym umieściłam kartę do journalingu 
i udekorowałam ręcznie robionymi kwiatami z papieru.

Kartki zrobiłam w formacie B6, ponieważ karta do journalingu ładnie tu pasuje. 
Dodałam również listki wycięte z arkusza do wycinania z kolekcji My Garden oraz 
kawałki papierów, które zostały mi z poprzednich projektów. Każdy element podklejałam 
dystansem, dzięki temu kartki są przestrzenne i wielowarstwowe. Jest to moja ostatnia 
inspiracja w ramach DT Artistiko. 
Dziękuję za wspólnie spędzony czas przy fantastycznych produktach Artistiko. 

Do zobaczenia, Magda Kam.

Hello, helo. 

I would like to show you today two cards in pastel colors I made using 
My Garden and Vintage Meadow collections. I placed a journaling card at the local 
point and decorated with handmade paper flowers.

I made the cards in B6 format because the journaling card fits nicely here. 
I also added leaves  from a sheet to cut out from My Garden collection and pieces 
of paper that I saved from previous projects. I attached each element with 3d foam 
squares to make dimensional and multi-layered cards. This is my last inspiration 
for DT Artistiko. Thank you for the time spent together with the fantastic 
Artistiko products. 

Good bye, Magda Kam.














kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty