Nietypowa bombka / Unusual bauble

Cześć,

Uwielbiam projekty świąteczne zwłaszcza, gdy mogę przygotować coś nietypowego. Tym razem postawiłam na bombkę, która ma udawać drzewo, na którym usiadła ćma. W tym projekcie użyłam dużej ilości mediów: białe gesso, pasta papierowa, kolorowe pasty teksturowe, kolorowe mgiełki.

Gdy byłam zadowolona z kolorów, nałożyłam przez maskę turkusową farbę oraz ponownie użyłam mgiełek. Osobno zajęłam się ćmą (odlew) oraz choineczkami (moje ulubione HDFki z najnowszej kolekcji). Na koniec dodałam odrobinę wosku.


Hi,

 

I love Christmas projects, especially when I can prepare something uncommon. This time I created Christmas bauble, which is supposed to pretend a tree with a moth sitting on it. In this project I used a lot of media: white gesso, paper paste, coloured texture pastes, coloured sprays.

When I was satisfied with the colours, I applied turquoise paint through the stencil and used sprays again. I took care of the moth (cast) and trees separately (my favourite HDFs from the latest collection). Finally, I added wax.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty