Świąteczny wianek / Christmas wreath

Przygotowałam dzisiaj inspirację zimową na drzwi.

Za bazę posłużył mi wianek wykonany z grubego sznurka na szydełku. Kocham kolor czerwony więc nigdy nie może go zabraknąć w dekoracjach dla domu.

Czerwony i zielony, to klasyczne kolory Świąt Bożego Narodzenia. Dlatego w tej pracy ograniczyłam się do tych dwóch kolorów i ich odcieni. Nie mogło zabraknąć też bieli kojarzącej się z zimą i śniegiem.
Białe chlapania farbą ładnie uspujniły całość kompozycji.
Sztucznym śniegiem i brokatem wykończyłam część HDFów. Kiedy wyschły połączyłam je w jedną całość.

Cała kompozycja zbudowana jest na średniej kamieniczce, którą pomalowałam i zrobiłam na niej przy pomocy maski oraz pasty strukturalnej cegiełki.
Gotowe i sklejone ze sobą wyciananki (HDFy), nałożyłam na wianek i przymocowałam klejem na gorąco do sznurka. Uzupełniłam kokardą, dodatkami oraz sizalem i zamknęłam kompozycję gwiazdką na dole.

Już nie mogę się doczekać kiedy powieszę ten wianek na drzwi wejściowe.

Today I prepared a winter inspiration for the door.

The base was a wreath made of thick crochet twine. I love the color red so it can never be missing in home decorations.

Red and green are the classic colors of Christmas. That is why in this work I limited myself to these two colors and their shades. There was also white associated with winter and snow.
White splashes of paint lulled the whole composition nicely.
I finished some HDFs with artificial snow and glitter. When they dried up, I put them together.

The whole composition is built on a medium tenement house, which I painted and made on it with the help of a mask and a structural paste of a brick.
Ready and glued cutouts (HDFy), I put on the wreath and attached with hot glue to the string. I complemented it with a bow, accessories and sisal and closed the composition with an star at the bottom.

I can't wait to hang this garland on the front door.












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty