Morza szum / Sea noise

Witajcie,

Jeżeli tak, jak ja lubicie zbierać na plaży patyki i muszelki, to możecie potem wykonać z nich obrazek na ścianę, który będzie przypominał piękne chwile spędzone nad morzem.
Związane sznurkiem jutowym patyki zamknęłam w ramce hdf, tworząc przestrzenną kompozycję. Prostokątna ramka Artistiko z nakładką świetnie sprawdziła się w tej roli. Główny prostokąt zmediowałam przy użyciu maski, farb oraz piasku i muszelek. Na tak przygotowaną bazę przykleiłam przewiązane luźno patyki. 

Sznurki, którymi je wiązałam, zostawiłam dłuższe. Zwisają poza ramkę i po przyczepieniu do nich małych klipsów, mogą służyć jako zawieszki. 
Na froncie umieściłam nakładkę hdf. Z jednej strony musiałam trochę przyciąć drewienko, bo nakładki nie dało się równo nałożyć.
W ten sposób uzyskałam bazę do mojego obrazka. Dołożyłam latarnię morską z jej blaskiem, fale oraz napis. 

Delikatnie pobieliłam wszystkie elementy, potem podmalowałam pastelowo niebieskim kolorem ramkę, spryskałam złotą farbą. Potem znowu pobieliłam, zrobiłam przecierki i wykończyłam złotą oraz białą farbą. W przypadku hdfów fajne jest to, że można nakładać wiele warstw i eksperymentować na różne sposoby z mediami.
Kiedy praca wyschła przykleiłam na spód odrobinę brokatu. Był, to już prawie koniec, ale czegoś mi jeszcze brakowało w tym nadmorskim pejzażu. Zwieńczeniem stała się łódka, którą złożyłam z papieru.
Lubię tworzyć przestrzenne prace i wykorzystywać naturalne elementy. Mam nadzieję, że praca Wam się podoba i również spróbujecie stworzyć coś 3D.

Hi,

If, like me, you like to collect sticks and shells on the beach, then you can take a picture of them on the wall that will remind you of the beautiful moments spent by the sea. I enclosed the sticks tied with a jute string in an HDF frame, creating a spatial composition. The rectangular Artistiko frame with an overlay was perfect for this role. I painted over the main rectangle with a mask, paints, sand and seashells. I glued loosely tied sticks to the prepared base. 

I left the strings with which I tied them for longer. They hang outside the frame and can be used as pendants when small clips are attached to them. I put an HDF overlay on the front. On the one hand, I had to cut the wood a little, because the overlay could not be applied evenly and so I got the base for the painting. I added a lighthouse with its glare, waves and an inscription. I gently whitened all the elements, then painted the frame in a pastel blue color, sprinkled it with gold paint. 

Then I whitened again, cleaned and finished with gold and white paint. The cool thing about HDF is that you can apply multiple layers and experiment in different ways with the media. When the artwork was dry, I glued some glitter to the bottom. It was, almost the end, but I was missing something in this seaside landscape. The culmination was a boat made of paper. I like to create spatial works and use natural elements. Hope you enjoy the work and you will try to create something 3D too.  










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty